tisdag 13 oktober 2009

nu är det kväll..

Jaha, så har den här dagen snart gått. Tänk vad fort det går när man är ledig.
Har ändå hunnit göra en hel del faktiskt. Förutom den dagliga promenaden så blev det även  fönsterputsning (dock bara ett fönster men ändå) och bakning + lite annat pyssel här hemma. Bakade bran muffins (grövre matmuffins) som vi ska mumsa på ikväll vid TV:n. Fast det blir väl i olika rum förstår jag för jag ska ju så klart titta på Desperate Housewives. Det missar jag ogärna =)

Min svärfar frågade mig om jag ville virka klart en duk som han hade hittat i ett skåp där hemma. Det var svärmor som hade börjat med den men inte fortsatt. Förut så virkade jag ganska mycket men nu var det länge sedan. Tycker aldrig att jag riktigt hinner med, men det är väl bara frågan om prioritering.
Nu blev jag ändå lite sugen att börja igen. Ja, ja jag får väl se hur det blir... Skulle kanske chocka på syjuntan och ta med mig en virkning dit.  Va!!! Eller är det meningen att det är något som man ska hålla på med där?? Jaha!!!

1 kommentar:

Jessica sa...

:) åh va du hinner med hela tiden, önska att jag med hann med så mycket. :) Men jag är glad att jag hinner de lilla som jag hinner med. kram vi ses i morrn.