tisdag 13 oktober 2009

Vart tog helgen vägen?

Ja, vart tog den vägen?? Det är redan tisdag morgon!!
Festen i lördags var lyckad. God mat o trevligt folk! Som det ska vara.
Vi från syjuntan hade diktat ihop en sång. Eller rättare sagt så hade vi gjort en ny text till "August o Lotta". Ni vet den där...Temperaturen är hög... Eller egentligen så var mest Sanna som gjorde jobbet. Vi andra kom med förslag och Sanna fick ihop det. Sanna - Jag förstår inte hur du lyckas. Du behöver inte ens tänka utan det bara kommmer. Jättebra jobbat iallafall!! =)
Söndagen kom. Vi gjorde väl inget särskilt på dagen. Gick bara hemma o skrotade. Efter middagen så åkte vi in till stan. Hade sett en dammsugare i en annons i UNT som vi ville kolla på. Har ju länge klagat på vår dåliga dammsugare men har fortfarande inte gjort något åt saken. Tyvärr så var den slut. Istället så åkte vi en sväng till Malin o Mille. Det var så skönt att se att Mille mådde mycket bättre. Han är verkligen en kämpe =) Därefter åkte vi förbi Erika o Andreas o fikade.

Igår var jag till stan för att luncha o shoppa med Eva. En trevlig dag helt enkelt =)
Hittade inte så mycket men en morgonrock blev det iallafall.
Sedan var det jobbet som gällde. Det kändes inte så lockande efter en sådan trevlig dag men det gick bra iallafall.

Vad ska jag göra idag då? På min lediga dag dessutom!!
Inga problem att fylla dagen för det finns alltid något att göra. Problemet är nog vad jag VILL göra.
Klockan är bara 8 ännu. Dagen är lång.

Inga kommentarer: