söndag 4 oktober 2009

Kanelbullens dag


Ni vet väl om att det är "Kanelbullens dag " idag?
Den instiftades av Hembakningsrådet 1999.
Så idag har man giltigt skäl till att vara onyttig och äta hur många kanelbullar man vill =)

Den här veckan har gått såååå fort! Har inte haft så mycket att skriva om o har inte hunnit heller för den delen.
Har jobbat ganska mycket. Tog igen lite eftersom jag ju var sjuk förra veckan. Nu i helgen har jag oxå jobbat. Men vi har även hunnit med att lassa in veden i vedboden och det känns skönt.

Sjuk ja... Den här förkylningen verkar aldrig ge med sig. Är mycket piggare men har fortfarande en hemsk hosta kvar + att jag är snuvig. Usch! Inte alls roligt =( 
Jag vill bli frisk så att jag kan träffa Mille, Malin o Micke igen.
Nej, nu ska jag fortsätta att städa. Sedan blir det middag vid TV:n. Missade första nya avsnittet av "Grey´s Anatomy" i onsdags så jag tror att reprisen går nu 17.10

2 kommentarer:

Erika sa...

Är du inte frisk än? Nu får du ju skärpa till dig;) Så vi kan hitta på något snart också, bio eller nått kanske. Krya på dig. Kram

Jessica sa...

tråkigt att du fortfarande är sjuk. alexander har blivit sjuk. åh då hade man hellre vart sjuk än att se han sjuk. de är så jobbigt. Krya på dej. kram