söndag 18 oktober 2009

så var den lediga helgen över...

Dygnet skulle bestå av fler timmar tycker jag. Iallafall när man är ledig.
Har änndå hunnit med ganska mycket trots allt.
Igår åkte vi till Linköping för att hälsa på Veronica (min systerdotter/syster) och hennes familj.
Det var över ett år sedan jag var i Linköping sist. Fast vi träffades i fjällen när vi var där på skidsemester i mars. Tack för en trevlig dag Veronica =) Det var så roligt. Vi borde ses oftare, eller hur?!
Roligt att få träffa lilla bustrollet Démi. Hon är som ett litet yrväder =)

Idag känns det som om att jag har putsat fönster hela dagen. Puh! Men nu är det inte många kvar. Och de jag har kvar kan jag inte göra ännu för jag väntar på gardiner som jag har skickat efter.
Nej, vad ska man göra nu då. Ska jag fortsätta att göra nytta eller slappa. Det är frågan...
Får se vad det blir...

2 kommentarer:

NiCAS DESiGN sa...

Ja det var superroligt att träffas =)
Tack igen för de fina presentern! J blev glad för sin!
Åh vad duktig du är...jag fusk-torkade min fula fläck idag (äntligen)
Kram kram

Jessica sa...

Då måste de ha varit extra kul att åka och träffa henne :) Hoppas din helg har varit mysigt :) kram