torsdag 22 oktober 2009

vilken dag!

Oj, den här dagen har jag haft fullt upp. Hade faktiskt kl på 7 så att jag skulle hinna med allt. Men på en ledig dag ska man ju inte behöva ställa klockan, eller hur?
Först städade jag (ska jobba så mycket i helgen så det hinns inte med). Sedan tog jag min promenad ( av samma anledning ). Klockan tickade på så det var bara att snabba sig. Duscha o käka lunch innan det var dax att åka till stan för att köpa present till Clarah. Men men... jag får ju skylla mig själv som inte åkte in igår.
Hann faktiskt in en snabbis på H&M o kom ut därifrån med en stickad väst o en tröja att använda under den. Men jag var ju egentligen ute efter jeans o stövlar. Typiskt mig!!!

När jag kom hem var det bara att snabba på med middagen för sedan skulle vi åka till Camilla. Ständigt jäkt hela dagen!
Nu kommer det värsta på hela dagen...
Vi skulle nämligen åka till Camilla för att hon ska ta hand om våran katt Bimbo. Vi kan ju tyvärr inte behålla henne för att lille Milian är så allergisk. Och för att han överhuvudtaget ska kunna hälsa på hos oss så får vi inte ha några pälsdjur. Det är ju en självklar sak att göra  men ändå kändes det sorgligt att lämna bort henne. Vi har ju ändå haft henne i ca 6 år. Vi kommer att sakna henne!! Men jag vet att hon kommer att få det bra hos Camilla så det gör mig lugn iallafall.
Camilla- Tack ännu en gång att du ville ta hand om henne. Det betyder mycket ska du veta.
Och tack för den goda blåbärspajen =)

1 kommentar:

Jessica sa...

jaa de va verkligen häftigt att gå på inredningsparty, lite annorlunda ju :) jag tänkte kanske ha inredningsparty sene fter vi flyttat nån gång.. de verka så kul..

http://www.livingandroom.com/
där är hemasida :)

vilken tur att de löste sig med katten. de va ju kanon bra.
kram