lördag 10 oktober 2009

Ledig!!!

Åh, den här dagen har jag längtat till!
Igår gick jag av mitt pass kl 21. Då hade jag jobbat 12 dagar på raken. Det blir ju så ibland eftersom jag har två jobb. Det är inte egentligen inte så jobbigt men det ska bli sååå skönt att vara ledig i TVÅ dagar nu.
Så vad ska jag göra med min dag idag. Funderar på om jag ska strunta i alla måsten och bara göra ingenting. Ska börja med min promenad iallafall. Sedan får jag se vad det blir.
Fast kvällen är bestämd. Då blir det 40+70-års fest. Det är en kompis i syjuntan och hennes pappa som fyller år. Det ska bli kul! Det är en annan tjej i syjuntan som fixar maten. Senare på kvällen blir det dans till ett band där bla dottern till tjejen som fyller år är med i.

Vad har hänt i veckan då? Nej, inte mycket kan jag väl säga. Har ju som sagt jobbat hela veckan så jag har inte hunnit så mycket mer. Har fortfarande kvar min förkylning. Den firade 3 veckor i förrgår!!!
Fast nu är det bara en enveten hosta kvar och den kan man ju få dras med länge misstänker jag.

3 kommentarer:

Ullis sa...

Hej!
Vad roligt att din förkylning firade tre veckor :) alltså inte att du varit sjuk så länge utan att den verkligen firade sin dag ;)
Hoppas du snart blir av med hostan och att du får en roligt kväll!
Kramar

NiCAS DESiGN sa...

Ja du måste ta det lugnt och vila nu när du är ledig så du blir frisk..vill inte ha hit en förkyld Sussie! Kram kram

Jessica sa...

usch att du orkar jobba så många dagar.. :) men vi ses på onsdag :) kram