tisdag 20 oktober 2009

en helt vanlig tisdag

Vilken dimma det har varit idag! När jag tog min morgonpromenad så var jag rädd att bilarna inte skulle se mig fast det hade hunnit bli ljust ute. Fast det var skönt ute ändå. Det gäller bara att man klär sig rätt.
Tog en sväng till Thuns idag. Men det blev inte så mycket handlat. Lite småsaker bara. Skulle vilja förnya min garderob. Men det är hopplöst ibland. När man inte behöver något eller när man inte har pengar då hittar man så väldigt mycket.
Nu sitter jag bara o väntar på att jag ska åka iväg o jobba. Känns lite segt att åka iväg för jag skulle egentligen vara ledig. Men men... Man försöker ju ställa upp när någon frågar om man kan byta pass. Så istället är jag ledig ons kväll nästa vecka. Försöker se det från den ljusa sidan ;)

1 kommentar:

Jessica sa...

jaså är ded jobb ikäll som gäller, men roligt att du då åkte till tuns innan :) jaa där kan man då alltid hitta något fint :) åh speciellt när intwe plånboken tillåter det också. kram