måndag 25 oktober 2010

Helgen som varit...

Helgen gick verkligen fort. Hann inte med riktigt. I fredags kväll gjorde vi faktiskt ingenting. Lyxade till det och köpte hem mat från Knutby krog. Resten av kvällen slappade vi bara vid TV:n Det var skönt att inte ha något annat inbokat. Händer inte så ofta.

Lördagen inleddes med ett kort jobbpass. På kvällen kom Ingemar, Lotta, Camilla och Simon hit och hälsade på. Kollade på dansbandskampen + att det blev lite biljarspel för en del.

Även söndagen började med jobb. Sedan var det bara att skynda sig hem för att byta om och käka lite lunch för vi skulle på 9-års kalas på eftermiddagen. Det var Clarah som skulle firas. När jag kom hem så var Malin, Micke Milian och Alva där. De skulle städa bilen och byta till vinterdäck. Han tyvärr inte träffa dem så mycket eftersom jag var på jobbet när de kom men vi hann iallafall käka lunch ihop. Och sedan så var vi ju bjudna på samma kalas.

I dag har jag varit ledig. Konstigt att lediga dagar går så mycket fortare än de dagar man jobbar. Åtminstone så känns det så.
Var till naprapaten idag. Tredje och sista gången men jag skulle ju självklart komma tillbaka om min rygg börjar värka igen. Ska nog börja ligga på spikmattan igen och vara noga med mina promenader så klarar jag mig nog.

Ja just ja... Snön som kom i fredags är borta nu. Den försvann redan dagen efter.

Inga kommentarer: