torsdag 7 oktober 2010

Torsdag

Jaha idag var det första arbetsdagen efter nästan en veckas semester.
Det gick bra faktiskt. Var även första dagen på mitt nya schema. Har bytt några pass med en jobbarkompis så jag har fått gå upp lite i tid. Från 52 till 65 % Låter ju inte mycket men med mitt andra jobb så blir det nästan heltid (lite olika från månad till månad beroende på hur mycket jag jobbar där)

Efter jobbet så åkte jag en sväng till stan. Handlade ytterligare en present till Veronicas dotter som fyller år i helgen. Kunde inte låta bli att gå in på teaffären och köpa lite te oxå. Ja, jag vet att jag köpte i London men vi har ju goda teer här hemma oxå. Köpte bla hallon/lakrits te. Låter väldigt skumt men det var riktigt gott. Inte precis något frukostte men är man sugen på något sött så är det perfekt.

I kväll så skulle Tommy ut och käka middag med jobbet så jag fick äta själv. Eftersom jag ändå var i stan så passade jag på att köpa hem sushi. Det är ju så otroligt gott och eftersom inte Tommy äter det så fick jag ju tillfället att äta det idag då.Väldigt mumsigt!!

Nä, nu ska jag hänga upp lite tvätt och sedan blir det nog att slappa i soffan.

1 kommentar:

Jessica sa...

åh va köpte du för gott te då?? :) älskar te ju :D mums!!!hoppas de gick bra o jobba och skönt med lite extra pass =) kram