onsdag 6 oktober 2010

Onsdag och ledig dag

Så skönt med två lediga dagar efter Londonresan. Tog 2 dagar semester och blev ledig 6 dagar. Det är inte dåligt. Nästa semester som är lite längre blir väl inte förrän skidsemestern i Mars. Det känns väldigt långt dit.

Nu har jag slösat bort halva dagen utan att inte göra något speciellt. Fy på mig!!
Fast å andra sidan kan ju det vara skönt ibland.
I går var jag till stan och shoppade. Haha!! Som att jag inte hade fått nog av det i London!!
Nej, nu var det presenter som skulle köpas och det kändes lättare att köpa dem på hemmaplan ifall de behöver bytas.
Men jag såg ju så mycket som jag skulle kunna köpa till mig själv oxå. Usch, inte alls roligt när man inte tycker att man har pengar till det. Det är det som är så konstigt. När man inte tycker att man har råd så hittar man så mycket fint men när pengarna väl kommer så är allt det fina bara borta. HUR kommer det sig då??

Sitter här och funderar på om jag ska ta och ge mig ut på en löparrunda eller om jag ska fortsätta att vara lat.
Väldigt svår fråga!! Ska iallafall köra igång en maskin tvätt och hämta in ved. Sedan får jag väl se vad det blir.
I kväll är det säsongsstart på Grey´s anatomy.  Det får jag bara inte missa =)

1 kommentar:

Jessica sa...

härligt =) men ibland får man verkligen lata sig =) de gör jag idag :D hihi.. kram