måndag 18 oktober 2010

Måndag (igen)...

Ja då var det måndag igen då. Tänk så ruskigt fort veckorna går. Det står inte på så är det snart första advent känns det som.
Har inte varit hemma så mycket i helgen så jag har inte hunnit skriva något.

I fredags när jag kom hem från jobbet så var Malin o Micke med familj här. Senare kom även Erika o Andreas. Vi skulle bjuda på mat för att killarna hade hjälpt till med garagebygget för ett tag sedan.
Fast garaget är inte färdigt ännu så Erika o Andreas stannade kvar tills på lördagen och fortsatte fixa med det. Jag kunde inte vara med för jag jobbade långpass hela helgen.
Hade bytt med Jessica för att hennes son fyllde 2 år i helgen. 2 år redan!! Tänk, jag tyckte nyss att hon var gravid med honom!!

På lördagen när jag åkte hem från jobbet så blev vi bjudna över på fika hos grannarna Tom o Therese.
Såå mycket gott!! Det var som att vara på After noon tea =)

 Igår efter jobbet så var det bara att gå och lägga sig för jag skulle börja tidigt i morse. Det blir så tokigt i schemat när man byter så där. I vanliga fall så brukar man vara ledig på måndagen efter en jobbarhelg.
Men det gick bra att kliva upp i morse. Vaknade t om före klockan och det är så skönt tycker jag. Att få slippa höra den där hemska väckarklockan.

Nej nu ska jag ta en dusch och sedan krypa upp i soffan med en bok eller så kolla vad det är på TV.

1 kommentar:

NiCAS DESiGN sa...

Full rulle heeela tiden <3

Kram kram