tisdag 12 oktober 2010

Tisdag och ledig dag

Tänk att det redan är tisdag! Tappade visst bort en dag igår. Fast så blir det alltid när jag jobbar 8-23 på jobbet i stan. Då känns det som att den dagen bara är borta.
Eftersom jag har 2 timmars rast när jag jobbar så länge så passade jag på att gå på marknaden.
Gick väl mest bara och tittade vad som fanns men jag köpte iallafall bullformar. Bla formar med tomtar på. De var ju så söta så jag kunde inte låta bli. Blir kul att baka i snart för det känns inte alls långt kvar till jul.
På fredag är det 10 veckor kvar tills julaftonen!!

Idag är jag ledig. Det är enda dagen den här veckan som jag är ledig så det gäller att både hinna göra en massa nytta plus att jag ska vila och ta det lugnt. Hmm....hur nu det går ihop??
Men ikväll ska jag på syjunta så jag får väl vila då. Virka, äta en massa gott och så klart snacka en massa skit =) Notera att jag skrev faktiskt att jag skulle virka oxå ;)

2 kommentarer:

NiCAS DESiGN sa...

Men åh vad sött med tomtar på!!! Det måste jag också hitta. Vart fanns dom?

Kram kram

Jessica sa...

åh jag va med på marknad igår =) fanns en hel del, men jag köpte te och godis o stefan köpte korv. :) gott ju. jaa att du orkar jobba så långa tider. kram på dig. ses på fredag!