måndag 2 november 2009

bloggtorka...

Inte för att det inte har hänt något. Det har bara inte blivit av att skriva något.
Har inte orkat o kännt för det. Men nu är jag tillbaka med nya tag igen =)
Ny vecka igen o redan 2 november. Snart är det 1:a advent!!! Mysigt när man får ta fram ljusstakar o stjärnor!
Idag jobbade jag halvdag. Sedan åkte jag hem o fixade lite här hemma. Det skulle egentligen bara bli lite men jag höll på så länge att jag missade min promenad!!! Börjar bli slarvig med min träning. Fyyyy på mig!!!
Slarvade även förra veckan. Men men... man får göra så ibland.
Istället så har jag bla bakat matbröd och gjort flingor. Så nyttig på det sättet har jag iallafall varit =)
Men det är konstigt. Hur mycket man än håller på att fixar o donar med en massa saker här hemma så blir man aldrig klar. Dyker hela tiden upp nya. Jag skulle inte ha några problem med att gå hemma hela dagarna. Tänk vad mycket man skulle hinna träna då t ex. Och läsa böcker, baka, lägga pussel... Sådant man inte hinner göra så mycket av när man har gjort alla måsten.
Nej, nu blev det mycket klagan här. Förlåt!!! Tror att det är för att det känns lite trist på jobbet just nu (på ett av jobben iallafall) Det går nog över =)
Nej, nu ska jag snart sova. En ny arbetsdag imorgon!

3 kommentarer:

Jessica sa...

har du gjort flingor? hur gör man då? recept? :) spännande.. jag brukar göra hemmagjor musli.. så gott =)

jaså de är drför du inte skrivit på ett tag.. :) vet du om de finns lite lediga pass på jobbet? :D kramar

NiCAS DESiGN sa...

Det där var väl ingen klagan...har du inte läst min blogg?! DÄR är det klagan ...hahaha =)

Du är så duktig på att baka och fixa =)

Kram kram

Jessica sa...

Tack Sussie :) jaa de är verkligen märkligt de här. igår och i natt var jag tokförkyld och hade fweber idag är jag feberfri och snuvan är borta. har bara ont i armen efter sprutan nu. känns otroligt konstigt att de kan gå över så fort. tog du sprutan också? föresten ska du med på konferansen på tisdag? :) Kram