fredag 7 maj 2010

härligt med fredag..

Idag var jag in till stan en sväng på morgonen. Skulle till läkarmottagningen där.
När jag var färdig så tänkte jag ta en sväng på stan för att kolla på lite nya vår/sommarskor.
Men klockan var bara 9 när jag kom ut därifrån så då orkade jag inte stanna kvar för att vänta på att affärerna skulle öppna. Typiskt!!! Jag får åka in en annan dag istället.
Det kändes skönt att komma hem tidigt oxå eftersom jag ska iväg och jobba ikväll.
Tänkte ta en promenad men jag har varit så lat de sista dagarna.
Men det ska bli ändring på det!!! Det SKA bli det!!!!

Hur som helst så är det härligt att det är fredag. Fast jag ska jobba i kväll och i morgon så får man ändå fredagskänsla. Ska jobba extra för att Jessica på min avdelning ska åka på konsert i kväll. Då förstår jag att man vill vara ledig dagen efter för det blir säkert sent i natt.

1 kommentar:

Jessica sa...

Ja de va snällt av dig att du ville jobba min lördag.. jag kom hem vid 2 ungefär.. så jag va rätt så seg i morse när jag steg upp.. Men nu istället är jag pigg ;) kram