söndag 2 maj 2010

söndag

Haha! Det blev ingen vila igår. Förstod väl det...
Trevligt kalas igår med mycket gott fika =) Lotta hade bl a gjort en egen glasstårta. Den var verkligen smarrig!
 Hon hade köpt ett par MBT-skor så jag blev oxå sugen på att köpa mig ett par.
Till er som inte vet vad det är så ska jag försöka förklara.
Det är skor som gör att man kan gå bekvämt på hårda och platta underlag. Man ska kunna jämföra det med att gå barfota. Det blir ett naturligt tillstånd. Man får jobba med kroppens muskelsystem.
Det skulle vara något att använda på jobbet tänkte jag. Här kan ni kika in på om ni vill veta mer. http://www.swissmasai.se/
De är ganska dyra men det kan ju vara värt pengarna om man mår bättre i rygg och nacke som jag har problem med ibland.

Idag när jag kom hem från jobbet så var Malin och Milian här. Vi satt ute och käkade lunch och försökte sola mellan varven när solen behagade vara framme. Det var skönt ute men när solen gick i moln så blev det kallare på en gång.
Nu har de åkt hem och jag sitter och funderar på att börja med middagen. Sedan är det bara att åka på kalas igen. Nu är det lilla Wiktor som ska firas.
Oj, oj vad mycket mat o fika det har blivit i helgen!!

I morgon tänkte jag verkligen ta sovmorgon eftersom det har blivit lite sömn i helgen och jag är ledig i morgon. Men det blir inget av med det kan jag säga. Fick just veta att sotaren kommer hit och han har tid mellan 8 och 11. Alltså det betyder att han kan komma när som helst mellan de klockslagen. Har jag riktigt otur så ringer han på dörren kl 8. Då vill man ju gärna vara uppe och inte gå omkring i morgonrock.

Inga kommentarer: