måndag 10 maj 2010

Måndag och ny vecka

Det är faktiskt härligt med måndag. Tänk er, en ny vecka framför er, helt orörd.
Så mycket roligt som man kan hinna med att göra och få uppleva.

Idag har jag varit ute på min första löparrunda för i år. Eller jag tror jag ska kalla det för jogging istället.
Det gick väldigt trögt kan jag säga. Brukar aldrig ha problem så där första gången. Tvärtom så brukar det gå väldigt bra. Men idag kändes det som att jag släpade runt på en hösäck. Kan det bero på åldern kanske???
Ju äldre man blir desto mer får man kämpa!!

Nu ska jag ta en härlig dusch och sedan åka till affären.
Sedan blir det till att fixa iordning middag innan det är dax att åka til jobbet för att avverka ett kort kvällspass. Ska skynda mig hem så att jag inte missar så mycket av Kommissarie Winter.
Kl 22 på 1:an börjar det en film som tydligen ska vara väldigt bra. Den heter "Från olika världar" och handlar om en dotter till Jehovas vittne som blir tvungen att välja mellan religionen och kärleken.
Håller på till 23.50 så jag får se om jag spelar in den istället.

Inga kommentarer: