söndag 16 maj 2010

Helgen

Så var det söndag kväll igen då. Fy vad veckorna går fort!!!
I torsdag åkte vi med våran husvagn till Ingemar o Lotta. Tommy skulle hjälpa Ingemar med hans jobb så han skulle ligga över där. Jag åkte hem för jag skulle ju så klart jobba fast på mitt jobb.
På fredagen när jag jobbat färdigt så åkte jag oxå till Ingemar o Lotta.
Vi skulle nämligen åka på dansbandsgala i Norrtälje. En stor gala med 3 olika dansband som uppträdde.
Larz-Kristerz, Scotts och Zekes. Larz-Kristerz är Camillas stora favoriter så hon var överlycklig. Maries favoriter är Zekes.
Inledde kvällen med att grilla. Tyvärr så var det lite kallt så vi fick sitta inne och käka men vad gör det. Det är ju så gott och så slipper man frysa =)
Tom o Therese var oxå med så vi var ett helt gäng som skulle åka.
Kl 21 kom två taxibilar och hämtade oss så när vi kom så skulle de precis börja spela.
Det var mycket folk så det blev väldigt varmt men kul hade vi.
Kl 02 så kom de förbeställda bilarna och hämtade oss. Då var det roliga slut.
Hade tyvärr ingen kamera med mig men jag ska fråga Camilla om jag kan få "låna" kort av henne.

På lördagen så var det ju strålande väder. Vi sov ju över i husvagnen och det var skönt eftersom vi kom hem så sent. Gjorde inget speciellt på dagen. Slappade i en solstol. På eftermiddagen jobbade Ingemar o Lotta i ladugården. Under tiden fixade vi andra iordning för middagen. Det blev grillat även då. Mums!

Idag var väl vädret inte lika fint men ändå varmt. Skönt att vara ledig och bara kunna ta det lugnt.
Nu ikväll tog vi en promenad till Jayne o Stefan. Det är ju så skönt att det är varmt så länge på kvällen.

Jag skulle ju vara så duktig den här veckan och börja träna ordentligt. Men så blev det ju inte och det var väl iof väntat!! Promenad 2 ggr och löpning 1 gång. Jaja, bättre än inget iallafall. Fast jag hade tänkt mig 4 ggr promenad och 3 ggr löpning.
Hoppas det blir bättre nästa vecka.

1 kommentar:

Jessica sa...

åh va kul :) ni verkar haft de kanon bra ni :) har också sett scotts o lars krister fast uppe i dalarna :)

nu är min son sjuk, så vi jobbar tyvärr inte med varandra i morrn då :( typiskt.. kram