onsdag 12 maj 2010

ledig dag

Skönt med ledig dag! Fast ibland kan de vara mer stressande än jobbardagarna. Eller stressande på ett annat sätt kan man väl säga.
Åkte till stan imorse för att handla lite småsaker.
Men tänk så konstigt det kan vara. När man inte har några pengar så kan man ge sig sjutton på att man hittar så mycket kläder man vill ha. Men när man väl har pengarna så hittar man ingenting. Hur kan det komma sig??!! Något som har ett svar på det?

I eftermiddag kommer Malin, Micke o Milian + Erika och Emelie hit för att grilla. Det har ju varit ganska soligt och fint ute idag så jag hoppas att vi kan sitta ute.
På kvällen så ska jag dra iväg på syjunta. Det är så typiskt att allt händer på samma dag.
Men det ska bli trevligt.

Nej, nu har jag inte tid att sitta här. Ska fixa lite innan alla kommer.

Veronica: Vi måste prata om Picasa så jag kan få lite förklaringar. Men vi tar det på telefon någon gång =)

2 kommentarer:

Åsa sa...

Hej !
Fullt upp som vanligt ;-) Känner igen detta med att när inga pengar finns så..... Hoppas allt e ok med dig ? Ha det så mysigt på syjuntan och hälsa alla från mig !! Kram Åsa

Jessica sa...

Åh jag känner också igen de där med pengar, de är så typiskt ju.. hihi :) men också bra, för då köper man ju inget när man väl har pengar och ska spara :p hihi.. ses i morrn :) kram