tisdag 11 maj 2010

härligt väder!!

Åh, det är så skönt väder idag. Solen skiner och det är ganska varmt.
Passa på att vara ute sa de på radion för imorgon skulle det tydligen bli sämre.
Ja, då är det väl bara att lyda.
Har lite träningsvärk efter min löpar/joggingrunda igår. Men det är ju bra för då känns det ju att man har gjort något =)
Nej, nu ska jag ta med mig en bok och sätta mig ute ett tag innan jag ska bege mig till jobbet.
Ikväll är det kvällspass på mitt andra jobb som gäller.
Vi ska äta sushi då. Åh, det ska bli så gott!!

Ut och sola nu allihopa!!!

1 kommentar:

NiCAS DESiGN sa...

Åh vad duktigt=9 Jag har faktiskt börjat fundera på att springa...tightsen ligger framme men har inte kommit längre ;)

Har dock tagit 2 morgonpromenader denna vecka (och typ dom första på flera månader/år??) så lite duktig har jag varit.


Hur går det med picasa ;)

Kram kram