tisdag 25 maj 2010

Malins födelsedag

Idag fyller Malin år. GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!
Vi var ju så klart där och firade henne. Det blev både mat och fika. Först blev det tacopaj. Sedan blev det  muffins, kakor, godis och tårta. Mums!!
Skulle ju ha tagit kort för allt var så fint. Det var tema rosa så allt från servetter, bullformar, godis och tårtan var rosa. Det är nog något att ta efter. Men vilken färg ska jag välja... Hmm...
Tack för allt Malin!!!=)

Blir ett kort inlägg för jag måste gå och lägga mig. Kör långpass i morgon. 6.45- 21.15
Fast det är ju frivilligt från 11.45 så jag ska inte klaga. Bäst blir det ju nästa månad när lönen kommer ;)

3 kommentarer:

Sussie sa...

Jag undrar varför det blev så där i texten. Försökte få bort det men det gick inte. Konstigt!!!???

Jessica sa...

hihi... de spökar i din blogg.. haha ;) nää då de har hänt så där för mig med.. men jag tror du kanske har kommit åt knappen så man kan strycka över texten? eller?? :)

Hoppas de går bra o jobba. jag tänkte ta extra pass o jobba med dig idag men de va redan tillsatt när jag tänkte gå och säga till :D blir mera gånger. kram

NiCAS DESiGN sa...

Hahaha..du är rolig du =) Du har nog räkat trycka på färgknappen!

Blä vilket pass men som sagt bra när lönen kommer!

Kram kram