måndag 3 maj 2010

Orättvisa!!

Livet är så orättvist ibland. Varför ska en del bli så drabbade av olyckor.
Lev idag, imorgon kan det vara försent....
Kan tyckas är ett sliten klyscha men ändå så betydelsefullt!!
Fick veta förra veckan att en familj miste sin pappa helt plötsligt utan förvarning.
Han var inte sjuk innan och hade inte ens fyllt 50.
Så finns det andra i min bekantskapskrets som är sjuka. Någon har inte långt kvar och andra mår dåligt men vet inte hur dom ska kunna bli friska. Och dom är fortfarande unga! VARFÖR???!!!
Man borde planera lite bättre och förbereda sig lite mer. Min syster är ofta på mig om att skriva "Vita arkivet". Men även kolla upp hur man har det hemma med papper och sånt. När som helst kan olyckan vara framme.
Och en viktig del!! Lev!! Gör roliga saker ofta. Unna dig att göra det du vill göra. Var mån om dig själv och dina vänner och familj.

Blev ett ledsamt inlägg men kände att jag måste skriva av mig.

1 kommentar:

NiCAS DESiGN sa...

Usch ja det är verkligen inte roligt!

Vi får ta och prata på telefon snart!

Kram kram i massor