onsdag 5 maj 2010

Onsdag

Jaha så var det mitten av veckan igen då. Tänk att veckorna går så fort. Känns som om att det är mån, fre och helg. Fast det är väl bra det oxå ibland om man har en jobbig vecka framför sig.
I går jobbade jag dubbla pass på mitt andra jobb. Det betyder att jag jobbar 8-23. Det går jättebra, gör nästan hellre det än att dela upp passen på två dagar.
Men jag brukar känna mig lite seg dagen efter. Jag kommer ju inte i säng förrän närmare 00.30
Så jag tycker att jag kan lyxa till men en slappardag dagen efter.
Tänkte sätta mig ute och läsa den lånade boken men solen behagar inte vara framme. Den kommer fram ibland och sedan försvinner den igen. Ska jobba 16-21 i kväll så jag skulle vilja sitta ute lite nu. Har to m varit så lat att jag inte har tagit mig ut på min promenad. Fy på mig!
Ska vilken dag som helst börja med mina joggingrundor igen. Det var länge sedan sist!!
Men tänk vad trögt det ska vara att komma igång!!

Inga kommentarer: