fredag 8 april 2011

Fredag kväll och ledig helg!

Ja då var det redan fredag då. Härligt!!

Igår var vi till Therese för att fira hennes födelsedag fast lite för tidigt. Hon fyller inte år förrän på söndag. Men eftersom vi ska jobba på orienteringen då så passade det bättre igår.
Fick en massa gott fika och hade en trevlig stund tillsammans. Jayne och hennes familj var oxå där.

Idag passade jag på att städa så att jag skulle slippa det i helgen. Så skönt att ha det gjort!
Tror att jag ska gå och lägga mig när jag skrivit klart det här. Kan vara skönt att få sova ut ordentligt.
I morgon kommer Erika ut och hälsar på. Först ska vi åka på Thuns en sväng. Sedan får vi se vad vi hittar på. Pratade ev. om att gå på bio. Får se om det går några bra filmer som passar.

Blev så glad när jag fick se vad som hade kommit i brevlådan idag.
Äntligen så hade mitt träningsredskap kommit som jag beställde i slutet av februari.
En speedshaper. Man använder den till att träna bl a mage, lår, höfter och rygg.
Ska bli intressant att se om den fungerar.
Tänk vilken superbra träning det kommer att bli kombinerat med crosstrainer, rockring och promenader!!
Allt hänger ju på att man verkligen gör det oxå. Tränar alltså. Det räcker inte bara att man planerar för det ;)

4 kommentarer:

NiCAS DESiGN sa...

Hmmmm....nja jag vet inte jag Sussie...hur mkt använder du egentligen av dina andra produkter ;)

kram kram

Sussie sa...

Haha!! Nu ska inte du vara sån inte ;)

kram

PGW sa...

Tja med tanke på hur gubben på återvinningen flinade när jag kom med din step-maskin (som dammat under min säng rätt länge också ...) så kanske vi ska prata lite om det här med dina motionsredskap ;-)

Jessica sa...

jag har också en sån, en liknande. fast bara med ett snöre :)

hitta ni nått på thuns då?? :) kram