fredag 15 april 2011

Ledig dag

Så skönt med ledig dag! Det var egentligen min lediga dag igår oxå men då jobbade jag extra. Alltid trevlig när lönebeskedet kommer.

Igår var jag på en Må Bra Kväll för kvinnor. Riktigt trevligt faktiskt.
Man fick testa olika slags massage som t ex taktil massage och massage med varma stenar. Kunde även få prova på healing och sittning för en sierska. Så fanns det Mary Kay-produkter och Aloe Vera-produkter som man både kunde prova och köpa. En av tjejerna som höll i massagen hade även tillverkat fina smycken som hon sålde+ att hon hade massageolje-ljus. Jessica som sålde Aloe Vera produkter kunde även berätta om feng shui.
Jag testade taktil massage. Det var så skönt. En sådan massage kallas även för beröringsmassage. Alltså inget knådande och inget som tar på djupet.
Köpte även några Mary Kay-produkter och ett massageolje-ljus. Ljuset luktade så gott!
De hade ett lotteri som man kunde vinna saker från kvällen. Jag vann ett presentkort på en timmes fri konsultation i feng shui.

Idag är det strålande väder ute men jag har tyvärr inte hunnit vara ute något ännu. Har städat och fixat inne istället. Men det kommer väl fler fina dagar så jag hinner nog njuta ändå.

Inga kommentarer: