torsdag 28 april 2011

Torsdag

Hade en trevlig kväll med syjuntan. Kul att alla kunde komma. Det brukar nästan alltid vara någon som inte kan. Blev som vanligt bjudna på väldigt gott fika. Och jag fick tillfälle att göra några fler rutor till min filt. Det tråkiga är att nu tar snart garnet slut och jag ska inte åka in till stan förrän på mån. Då ska jag köpa upp så att jag klarar mig. Att jag bara köpte ett nystan första gången berodde på att jag inte visste om Erika ville ha just den färgen.
Några kort från igår:


Det var bara en som ville vara med på bild och det var Erica.

Men idag är det torsdag och jag jobbar kortkväll. Så typiskt såna dagar för då får jag nästan inget gjort. Fast jag har ändå putsat ett fönster och bytt gardiner. Har så klart virkat några rutor oxå. Med den här farten + fler nystan så blir filtarna färdiga på nolltid.

Inga kommentarer: