onsdag 27 april 2011

Ledig dag och skapligt väder...

Ledig idag igen! Såå skönt! Men sedan så jobbar jag torsdag, fredag och lördag. Det skulle bli fint väder i helgen har jag hört. Hoppas att det inte hinner ändras. Det är ju då många är ute och tittar på majbrasor och då vill man ju gärna att det ska vara varmt.
Har väl inte gjort så mycket idag. Klippte håret på förmiddagen och sedan var det meningen att jag skulle vara med på APT-möte på jobbet. Sista mötet innan Carema tar över. Men eftersom jag var ledig idag så kände inte jag för att åka dit. De skulle iof tacka av Majsan och Britt-Marie som går i pension så det hade ju varit trevligt att vara med på. Men men ...man kan ju inte vara med på allt.
Britt-Marie ska vi på avdelningen gå ut med nästa vecka och käka så jag får ju tacka av henne då istället.

Ikväll är det syjunta hos Helena. Var inte med förra gången så det ska bli kul att träffa alla igen. Det är ju en del av dem som jag enbart träffar på våra syjuntor så då blir det ju inte så ofta.

1 kommentar:

Jessica sa...

ja de va synd, men vi tackar av Britt-marie nästa vecka :) så de blir kul de. kram