måndag 11 april 2011

Så här blev bullarna...

Så nu var det slutbakat för ikväll.

Idag var jag hos naprapaten. Har haft i rygg/höft en längre tid men  först nu så tog jag tag i det.
Hon sa att jag hade en "låsning" i nedre delen av ryggen. Hon behandlade den och fick bort den men ville att jag skulle komma tillbaka nästa vecka igen. Den kommer tillbaka annars.
Hoppas bara att jag till slut blir bra. Det skulle vara så skönt.

Ska nog testa min speedshaper i kväll. Spännande att se om det funkar. Enligt reklamen ska det räcka med 7 minuter varje dag för att det ska bli skillnade på kroppen. Hahaha säger jag!! Låter lite för bra för att vara sant. Nämner inget om att man kan behöva komplettera med annan träning och kosthållning.
Men men ...bättre än inget iallfall.

1 kommentar:

Jessica sa...

hoppas rygg o höften blir bra snart =) bullarna ser otroligt gott ut. mumsigt =) kram