fredag 20 november 2009

Äntligen fredag =)

Ja så var det äntligen fredag! Och en ledig helg framför sig =)

I kväll blir det "tjejmiddag" hemma hos Jayne. Vi är fyra tjejer som turas om att fixa någon god mat till oss andra. Det brukar bli ca 4 ggr per år som vi träffas och det har vi gjort i några år nu. Väldans trevligt brukar vi ha.I kväll är det Jaynes tur. Jag undrar vad som står på menyn? Nyfiken är man ju =)
Så Tommy ska ha killkväll med biljard här hemma. Tom med sonen Peter kommer över. Det är ju tur så slipper Tommy sitta hemma själv en fredag kväll.

Nej, nu måste jag fixa lite annat här hemma först. Ingen rast o ingen ro.
Ska putsa fönstren på övervåningen som jag slarvade med igår. Fy på mig!!
Sedan blir det affären en sväng. Måste handla inför i morgon kväll redan idag för i morgon hinner jag inte. Då är det fullspäckat schema ändå.
Vi är ett gäng (Jayne m. fam. vi + Erika o Andreas) som ska till Tom o Therese för att käka o titta på dansbandskampen.  Men innan dess ska vi till grannen Jörgen som fyller år. Ska även hinna baka en kladdkaka. Men allt går bara man vill ;)

2 kommentarer:

Jessica sa...

mysigt med tjejmiddag :) lova att ta lite foton :) hihi.. jaa du får ha en trevlig kväll och trevlig helg.. kramar

Erika sa...

Hoppas ni hade kul igår:) ses snart då, har inte bestämt mig för rött eller rosé ännu! Aaahh! :) Kram