torsdag 19 november 2009

Torsdag

Jaha, efter två lediga dagar så är det väl dax att jobba igen då. Fast jag har bara kort kväll i kväll (16-21) och  kort morgon (6.45-11.45) i morgon. Sedan är jag ledig i helgen så det är inge synd om mig inte.

I går var vi ju som sagt till Simon som fyllde år. Trevligt med tårtkalas så där mitt i veckan.
Men innan dess så tog jag en sväng till stan. Åkte faktiskt upp till Gränby. Där brukar jag nästan aldrig handla. Hittade två fina kuddar till nya soffan + att jag köpte en julklapp. Det kändes skönt. Tyvärr har jag många kvar att köpa till men det är ju ett tag kvar så jag hinner nog.
Kom på att jag måste baka lussekatter nästa vecka. Det är ju 1:a advent nästa helg!!! Åh, vad tiden går fort!!!
Idag fick jag ett mail från Adlibris om billiga pocketböcker. 3 för 99:- + att man kan välja fraktfritt. Det var ju så billigt så jag kunde bara inte låta bli. Kommer hem i brevlådan om några dagar. Så behändigt så =)

Nej, nu måste jag se till att få något gjort innan jag åker o jobbar. Tänkte städa så att jag slipper imorgon. Det kan vara skönt att ha det gjort när man kommer hem från jobbet.

1 kommentar:

PGW sa...

Jag köpte saffran igår och fick skrämselhicka! Jisses så dyrt det var!