onsdag 18 november 2009

länge sedan sist...

Ja, nu var det länge sedan sist igen!!
I går var jag på bio och såg "Flickan som lekte med elden" Andra filmen i triologin av Stieg Larsson. Den var kanonbra! Så nu väntar jag bara på 3:an "Luftslottet som sprängdes" Den har premiär den 27:e så det är ju snart det.
Idag är jag ledig så jag ska försöka att få lite gjort här hemma. Ikväll blir det kalas. Simon fyller 11 år så då ska vi dit o fira. Jag som ska försöka vara nyttigare (nu igen!!!) Ja ja... tårta mitt i veckan måste man ju få äta om någon fyller år, eller hur?

2 kommentarer:

Jessica sa...

åh va roligt. jag vill också se den :) spännande spännande, jag tyckte första filmen va jätte bra. när har ni apt möte?:D tänkte kanske komma förbi :)kram

Jessica sa...

hej sussie :) om du är ledig då så ska du självklart passa på o vara ledig och va hemma och ta de lugnt :) så ses vi en annan dag :) kram