söndag 8 november 2009

söndag o Fars dag

Firade Fars dag idag. Först var vi till svärfar o blev bjudna på tårta. Väldans gott =)
Malin, Micke o Mille , Erika o Andreas och Ingemar o Lotta m fam var oxå där.
Sedan gick vi hem till oss. Malin o Mille stannade kvar på middag. Micke var tyvärr tvungen att åka till Stockholm så han missade middagen. Erika o Andreas kunde inte heller vara med för dom var bjudna på middag hos Andreas föräldrar. Det var ju synd men det blir fler gånger...
Nu är Tommy på möte så jag slöar vid datorn. Det är så skönt att jag jobbar kväll imorgon så att jag får sovmorgon. Den här veckan har varit så otroligt lång så nu är det skönt att det äntligen är söndag. Har inte gått mina promenader en enda gång på hela veckan. Det ska bli ändring på det i morgon.
Känner tyvärr att jag har lite ont i halsen. Men jag kan ju inte bli sjuk igen!!! Jag var ju nyss förkyld.
Hoppas det går över till i morgon

2 kommentarer:

Jessica sa...

Hoppas du inte blir sjuker.. men de gör väl inget, de är bara ta nya tag med promenaderna. sen går man mkt på jobbet också :)ni verkar haft den kanon fin dag idag =) mysigt!! kram

NiCAS DESiGN sa...

Hur är det med sjuklingen ? Bröt det ut?
HUr går det med rummet? Bilder? Skicka på mailen om du inte vill lägga ut =)
Kram kram