lördag 7 november 2009

helg

Igår var Lotta, Camilla, Marie o Simon här o hälsade på. Tommy o Ingemar skulle på "Knutby Krog" med skidsektionen. Så vi hade en trevlig kväll. Käkade ananaspaj o spelade spel + att vi kollade på Idol.
När Tommy o Ingemar kom hem så blev det ju lite biljard oxå. Det var väl bara väntat...=)

Idag har jag varit o gjort ett pass på Lillsjögården. Så nu får jag skynda på så att jag hinner göra lite nytta innan kvällen kommer. Fick hem gardiner igår som jag hade beställt från Ellos. Så dessa ska upp tänkte jag. Sedan så är tvättkorgen överfull så den får jag väl göra något åt.
Får se vad man hittar på i kväll då. Men det blir väl mys vid TV:n antar jag.

2 kommentarer:

Jessica sa...

oj så trevligt ni verkar haft det.. biljard som är så kul äöäven fast de va ett tag sedan jag spela.. hihi.. kramar

camilla sa...

hej tack för den goda pajen :) simon vet nu va han vill ha i julklapp å när han fyller år, ett biljardbord! han hittade ett på blocket för "bara" 4500kr.. ja så nu vet ni va han vill ha HAHA! de e de enda han vill ha säger han, så han blir nog lite besviken på fördelsedagen å julafton när han inte får något ;) kram