måndag 23 november 2009

Måndag

Var trött i morse när jag åkte till jobbet men det gick bra iallafall.
Tog en sväng förbi affären efter jobbet för att köpa ingredienser till lussebullar. För nu skulle det bli bakning av. Det är ju faktiskt första advent till helgen.










Jag vet, det kanske är lite ovanligt med annat än russin på ,men jag fick lära mig av Erika att det var gott med pärlsocker. Så därför gör jag båda sorterna så att det ska passa alla =)

Snart ska jag ge mig iväg ut på en kvällspromenad. Sedan blir det nog TV:n tror jag. Eller så kanske jag plockar  fram ett nytt pussel och lägger. Har precis lagt färdigt ett så nu vill jag plocka fram ett nytt.
Vi får se vad det blir...

5 kommentarer:

NiCAS DESiGN sa...

Men MUMS! Det måste jag testa=)

Kram kram

Jessica sa...

önska jga med hade bakat denna helg men jag får ta de i helgen istället :) åh va gott med lussebullar :) kram

Malin sa...

Åh va gott!!!Jag vill väl oxå kunna baka...men jag får göra d bästa av situationen,jag köper:) haha

Erika sa...

Åh va gott de såg ut, vi ska baka i helgen:) Men pärlsocker såååå klart!

Lussebullar recept sa...

Ser gott ut. :) Recept? :D