torsdag 5 november 2009

snart är det fredag...

Åh, vad den här veckan känns lång! Men imorgon är det äntligen fredag! Har haft ganska fullt upp dessa dagar så det är därför tiden har gått så sakta.
Vi håller ju på att göra om på övervåningen. Det är så roligt att fixa och få något nytt. Så i tisdags åkte vi och köpte en biljardbord som vi hittade på Blocket. Det var en bit att åka (till Sala) men det var det värt för det var fint o välbevarat. Så nu får man lära sig att spela =) Var även iväg och valde ut en soffa + två fotöljer på Chilli. Fanns inte på lager så det skulle ta 1-3 veckor innan vi kunde hämta dem. Men den som väntar på något gott... =)
Sedan är det bara lite småsaker kvar som gardiner, kuddar, lampa m.m Och ett soffbord så klart, men det tror jag att vi har hittat ett på IKEA som vi vill ha.
Åh, det ska bli kul när det blir helt klart.

Imorgon ska jag på kurs, miljökurs. Oj, vad det låter spännande, eller hur ;)
Har ju blivit vald till miljöombud på jobbet så jag har inget annat val. Men det kanske kan bli lite intressant ändå, man vet aldrig.

Nu hör jag att biljardspelandet är igång så jag ska passa på o träna jag oxå =)

1 kommentar:

Jessica sa...

oj ett biljardbord, då måste man komma och spela sen om man får? :) haha.. va spännande att ni gör om på övervåningen =) de alltid kul att pyssla och fixa till lite ju :) kram