onsdag 16 november 2011

Adventsbak

Nu kan det snart få bli 1:a advent för jag har bakat lussekatter.
Men får väl vänta tills slutet på nästa vecka innan julgardinerna och ljusstakarna kommer fram.
Köpa pepparkakor kan jag väl göra iallafall. Och glögg och sånt... Så att det finns hemma...

Tyckte att den blev en lång dag idag för jag hann så mycket. Baka, löpträna, läsa och ta det lugnt men även jobba ett kort kvällspass. Då kan man känna sig nöjd med dagen!

Nu ska jag sova. Jobbar kort dagpass i morgon så jag börjar tidigt men samtidigt har jag halva dagen kvar när jag kommer hem. Så skönt!!

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Duktiga du! Jag har saffran hemma sedan förra årets skolförsäljning. Nu är det bara orken spm ska fram. Ser goda ut, fast jag kör nog på längder.

Petras blogg!! sa...

Mums vad gott :) Ska oxå baka nån dag, men ska satsa på julpyntning denna vecka iaf :)