tisdag 29 november 2011

Tänk vad dom är duktiga!!!

Tänk vad Telia support är duktiga!! Suttit i telefonkö i över en timme men vad gjorde det, när jag till slut fick hjälp av en otroligt duktig kille. Ja jag vet att det ju är deras jobb men jag blir ändå så imponerad.
Hade problem att komma ut på internet men så fixade han det.
Nu visste han tyvärr inte vad som kunde ha orsakat felet men han fixade det iallafall!!!
En stor ros till honom!!!

Idag var jag en sväng till Thuns. Nu igen (kändes det som)!!
Köpte en glöggryta som jag kollade på förra gången men kunde inte då bestämma mig för om jag ville ha den eller inte. Nu slog jag till!
Köpte inga muggar till för jag vill gärna ha dom gamla som vi har. Så blev det ett par vinterstövlar oxå.
Trots allt så tror jag att snön ändå kommer. Men när??? I slutet av december läste jag i kvällstidningen idag. Det kommer att fortsätta att vara varmare än normalt ett bra tag till.
För mig spelar det faktiskt ingen roll. Snö är ju så klart mysigt men det är skönt när det är varmt oxå.

5 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Jättefin glögg-gryta med skålar för nötter och russin. Vi köpte en i koppar på loppis , Öland så klart. Ska visa den i en blogg. Kram!

elmira svetlana sa...

indah bagaikan pelanggi di malam hari ketika teja senja datang

1 way sa...

good views of live, nice blog

Jessica sa...

åh va fin den va :) de gjorde du rätt i som köpte denna fina :) önska jag också hade en :) hihi.. kram

Telia Kundservice sa...

Hej!

Jag heter Erika och arbetar på Telia Kundservice.

Det värmer verkligen mitt Telia-hjärta att höra ditt beröm, det ska jag dela med mig av till mina kollegor!
Vill även beklaga köerna, jag förstår att det inte är kul att sitta och vänta. Vi gör vårt yttersta för att komma tillrätta med väntetiderna genom flera olika åtgärder (bara så du vet).

Ha det gott!

Med vänliga hälsningar

Erika Börjesson