måndag 21 november 2011

Vanlig måndag men med inslag av adventsförberedelser

En helt vanlig måndag och jobbardag. Men eftersom det ju snart är 1:a advent så fick det bli lite smygstart på julen. Brukar aldrig vara så här tidig men i år vet jag inte vad som har tagit åt mig!!

Åkte till Thuns en sväng med Therese. Blev faktiskt inte så mycket handlat men julsaker blev det iallfall.
En ny duk, julpapper och en jättesöt liten strumpa som jag ska hänga upp vid öppna spisen så kanske jag får några julklappar i den ;-)
Nej då, den var så liten så det ryms nog inga julklappar i den men söt var den.


Malin o Micke var över en sväng och hälsade på så då fikade vi saffransskorpor. Så nog har man smygstartat allt!

Nej nu får det bli lite träning innan man slår sig ner vid TV.

2 kommentarer:

Jessica sa...

åh va gott med saffranskorpor, de lätt mums. har du gjort dem själva? isf recept? :)

jag har cokså börjat med julpyntet, har tagit lite i taget ja :) hihi.. kram

Villa Ryttarängen sa...

Mysigt!