tisdag 22 november 2011

en gråtrist dag i november...

Man fattar inte att det är den 22:a november idag. +3 grader och lite regn i luften.
Fast jag är lite kluven. Vill ju gärna ha snö på vintern men tycker även om när det är varmt och snö-isfritt på vägarna. Svårt det där.

Idag när jag var ute på min promenad så blev jag så himla skrämd. En bil kommer i hög fart och kör om en buss precis när dom passerar mig. Eftersom dom kommer bakom mig så hinner jag inte uppfatta det förrän bilen är alldeles bredvid mig. Och så nära den var då!!! Jäkla idioter kan man ju tycka! Usch!!

Nu ska jag ta mig en dusch och äta lunch innan det är dax att åka iväg till jobbet. Om jag hinner ska jag försöka sätta upp julgardiner i köket.

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Fina bilder! Jag har nästan blivit påkörd av bussen tre gånger trots att jag har reflexväst, annan reflex och ficklampa. Håller med jäkla fartdårar...