torsdag 17 november 2011

En ros i november...

Helt otroligt men rosen började blomma om igen i mitten av november.
Men det har ju varit väldigt varmt för årstiden så det är väl inte så konstigt kanske.
Det blev så vackert med frosten på den.

Usch, idag har det varit så råkallt ute. Det är väl för att man inte är van.
Hade tänkt att ta en promenad när jag kom hem efter jobbet men det var skönare att göra en brasa och sitta inne i värmen. Kanske tar på mig varma kläder och går ut en sväng i kväll istället. Inte för att jag tror att det har blivit varmare då men jag kanske kan få lite sällskap och då blir det ju genast trevligare.

Nej nu är det matlagning som gäller. Måste hinna få middagen färdig tills Tommy kommer hem.

4 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Fint med rosor! jag har oxå några på gång!

Jessica sa...

ja verkligen va konstigt de har vart denna höst.. väldig varm har de ju vart. men nu vill ja ha lite snö :D kramar

72,2 i min barndomsstad sa...

Lördagen den 26 VAD händer då?

72,2 i min barndomsstad sa...

Ja ha där ser man - men i tidningen Vi i villa stod det den 27 november - så vi kanske kan köra båda dagarna. Stor kram på dig.