tisdag 6 januari 2009

Dax för rensning

Idag gjorde vi det äntligen!! Rensade ur en garderob som vi länge har pratat om att göra. Flera år säkert. Men vi skulle ju göra det på Tommys långledighet och han börjar jobba i morgon så det var liksom dax.
Det blev 3 stora sopsäckar!! Det är ju helt otroligt vad man samlar på sig.
Men Malin, vi hittade några lakan till barnsängen om du vill ha + några klänningar o en morgonrock som var dina.
När jag ändå höll på så passade jag på att rensa på en byrå oxå. Där blir det stora högar av grejer direkt. Jag fattar inte... dom måste flyga dit. Men nu är det fint igen. Ett tag...

2 kommentarer:

Jessica sa...

Åh jag borde också rensa ut lite.. vill du inte komma hem till mig o rensa hos mig med? *ler*
nää då jag ska ta mig i kragen och rensa ur i helgen.. :)

kram kram

Magdalena sa...

Så duktiga ni är! jag brukar försöka rensa åtminstone 1 gång/år. fattar inte hur man kan samla på sig så mkt skräp så fort?!