onsdag 21 januari 2009

Onsdag

Var jättetrött idag när väckarklockan ringde vid 5-tiden. Sov dåligt inatt. Låg vaken mellan 3.30-4.00. Fattar inte varför för jag var ju så trött. Släpade mig iväg till jobbet. Men som tur var så jobbade jag bara till 11.45 så det var ju skönt.

Var hemma någon timme efter jobbet innan det var dax att sätta sig på bussen igen. Skulle möta upp Tommy när han slutade jobba. Vi skulle till Malin o Micke för att montera ner lite saker inför flytten på fredag.

Där blev vi bjudna på mat "Chicky bits o ris m. currysås. Mums! Det var så längesedan jag åt det. När vi var klara men allt så fixade Malin kaffe. Jag var så duktig. Malin tog fram chokladbollar o kakor men jag tog inget.
Ha Ha!!! Det var ju ett skämt! Jag kunde inte alls låta bli. Det är ju så gott!! Men jag får faktiskt fika även mitt i veckan om jag är borta. Eller om det kommer några hem till oss.
Åh, jag blir så trött på mig själv. Att det finns så många ursäkter.

Nu ska jag sova så kanske jag är piggare i morgon. Om jag nu inte vaknar i natt igen.

4 kommentarer:

Magdalena sa...

Jag blev först riktigt imponerad av att du inte tog någon chokladboll men läste sedan vidare... Jag är nog precis likadan faktiskt.
När kommer bebisen egentligen?
Kram

Jessica sa...

Hihi jag har fuskat idag igen, åt en magnum glass :) men jag vet inte varför jag gjorde.. var helt enkelt sugen bara :)
kramkram

Åsa sa...

Hej ! Du kämpar på läser jag..hehe men tror du verkligen att nåt fastnar på dig med den energi du har... fniss du sitter ju aldrig still !
Hoppas allt är bra o att lilla bebben kommer snart..
Kram Åsa

Jessica sa...

De va kul och träffa henne med.. Hon åkte ju först förbi och tutade, kände ju inte igen bilen, eftersom hon had een lånebil.. Men hon vände och hälsade på mig.. och de va hur kul som helst :D

Jaa vi ses i morrn..
Har skickat iväg den där filmen som det var fel på till dischop så de blir bara 5 Irene huss filmer till dig i morrn, men så fort jag får den andra hemskcikad så får du så klart låna den med :)

Kram kram