söndag 11 januari 2009

Helg

Igår var Erika o Andreas här o hälsade på Jag ångrar nu att jag inte tog kort. Alla vi fyra skulle hjälpas åt med maten. Jag skalade potatis o Tommy skivade den. Andreas hackade purjolök och Erika fixade ihop det + annat till en potatisgratäng. Ju fler kockar ju sämre... heter det ju men det stämde inte den här gången. Fast det var ju Erika som gjorde det mesta. Åh, hon gör en sån himla god potatisgratäng. Jag älskar den!!! Den är bäst=) Till det hade vi kotletter o sallad. Mumsigt värre. På kvällen mumsade vi på godis. Just ja får ju inte glömma efterrätten som bestod av cocktailfrukt o vaniljsås. Ingen bantarmat det där inte men det var ju helg så...

För övrigt har det inte hänt så mycket i helgen. Har jobbat så jag har inte hunnit så mycket annat. Men nästa vecka får jag väl ta nya tag igen. Då ska julen ut!!! Nu är ju supertrött på den.

2 kommentarer:

Magdalena sa...

Ja, julen ska ju ut förr eller senare. Klart man är trött efter alla helger.

Jessica sa...

Hej hej..

Vi tog bort allt förra helgen samt lite nu, så nu är alla julsakerborta :) såååå skönt..

kram kram