fredag 16 januari 2009

Fredag

Tänk att jag får mer gjort när jag har jobbat en dag än när jag har varit ledig. Det är liksom mer fart i mig då.
Kom hem vid halv ett. Började nästan genast (ok, jag satte mig vid datorn en liten stund först) med att köra igång en maskin tvätt. Sedan kom dammsugaren och skurmoppen fram. Allt gick så lätt o bra. Vid 4-tiden var jag färdig så då åkte vi till Thuns. Tyvärr så hittade jag inte det som jag skulle ha men jag köpte en skurmopp o hink till jobbet istället. Det var ju iof oxå nödvändigt. Har länge tänkt att jag skulle fixa det men det har inte blivit av.

Ikväll blir det väl soffan som gäller med en skål popcorn. Det är ju fredag. Då måste man få mumsa i sig något gott=)

4 kommentarer:

Jessica sa...

det brukar alltid vars så man är mer på G då :) hihi..

:) Kram

Magdalena sa...

Ja, visst är det skönt när man väl får saker uträttade. Tycker du gjorde helt rätt ändå som tog det lugnt på lediga dagen och städade på jobbdagen. Den var ju ändå störd av arbete så det är lika bra att köra på hemma också då.
Ja, fredagar är skönt. Synd bara att jag inte gillar popcorn. Det är nyttigare än chokladmousse som jag ätit till "fredagsmys".
Kram

Jessica sa...

sorry att jag inte kom igår.. hihi. men jag kommer nog på ons elr torsdag :)
kram

Jessica sa...

bra, jag tror jag kommer på onsdag elr fredag. för på torsdag ska jag till bvc vid kl 11. så de kanske blir lite körigt!!

kram vi ses!!