måndag 19 januari 2009

Så var det måndag igen

Jaha så var det ny vecka igen då. Veckorna går ju så fort ju. Och helgerna går ju ännu fortare!!! Särskilt den här helgen som var. Jobbade 10.15- 21.15 både lördag o söndag så då blev inte så mycket mer gjort.
Drömmen hade ju varit att jag hade tagit min timmes promenad innan jag åkte till jobbet men...
Verkligheten är ofta inte detsamma som drömmen.

Idag har jag inte heller gjort så mycket mer än att jobba. Den här gången var jag på mitt andra jobb. Vi råkade låsa oss ute så vi fick sitta i trappuppgången i 1 1/2 timme innan personal från hemvården kom med sin nyckel o öppnade. Det var väl inte så farligt för vi slapp ju vänta ute i kylan men vi hade massor att göra i lägenheten så vi kände att vi inte riktigt hade tid med det där.

Idag gick jag min promenad iallafall. Fick faktiskt med mig Tommy oxå. Vi gick till affären. Där råkade dom ju ha munkar som bara helt enkelt ville bli köpta utav oss. Så där var den promenaden gjord i onödan. Fast gott var det ju =)
Hmm... har för mig att jag har sagt att jag inte ska äta onyttigt i veckorna. Ha!!! Det håller ju aldrig. Fattar inte hur andra kan vara så duktig på sånt. Vilken karaktär!
Finns det någon som har något tips??

3 kommentarer:

Jessica sa...

Hej hej..

underbart att helgen gick fort, synd bara att jag inte kikade in..Tänkte eventuellt komma på fredagen. :) Vi får se.. jag ha rinte bestämt mig vilken dag denna vecka jag tänkte komma. Men en av filmerna har inget ljud på sig så jag har mailat kudtjänst på discshop och sagt det, så jag hoppas de skickar en ny av den filmen, för den filmen har ju aldrig sett :(

Skönt med promenad, har gått en jag med idag.. men jag fuskade och åt choklad igår :( sen efter man har ätit så ångrar man sig.. Men jag var så duktig på att inte äta choklad på flera månader, så då ska jag väl klara de nu.. hihi..

När jag gick ner i vikt innan graviditeten (-5kg) då var det stränga regler, jag hade sån ångest att jag kunde proppa i mig sånt jag inte borde äta så jag bestämde att aldrig i hela mitt liv äta nått sånt, (de va de jag bestämde då, inte nu) men iallafall varje gång jag tex åt choklad bit skulle jag bötta 100kr till stefan, ibörjan var det svårt men sen insåg jag att det blev dyrt så då slutatde jag. Det vart ju billigt till slut!! och smal och bra kondition hade man :) *Längtar tills man får träna igen, så man får en snygg kropp igebn*

Kram kram :D

Jessica sa...

hur har du fixat din mall för du har väl inte tagit den ifrån blogger?? utan valt en annan ifrån datorn? eller?

Kram

Jessica sa...

Ok.. va kul då ska jag kika in på den sidan.. :)

www.svt.se/andravenyn
där hittar du de senaste avsnitten iallafall :)dem gamla vet jag tyvärr inte om de finns där..

Jaa vi ses iallfall snart!!

Kram