onsdag 14 januari 2009

Nu åker julen ut!!

Igår började jag plocka bort julsakerna. Det kändes skönt. Det är nästan så att man får lite vårkänslor (ja, ja jag vet att det är långt till våren kommer. Fast jag vill inte ha vår riktigt ännu. Det kan få vara vinter ett tag till.

På kvällen var jag till Therese på syjunta. Det var trevligt. Alla var där utom Susanne. Och som vanligt så åt vi ju en massa gott. Vi borde inte kalla oss syjunta för handarbete håller vi ju aldrig på med (ska vara Mia då, som är duktig men även hon börjar tackla av.) Vi bara äter en massa gott o pratar en massa skit =) Så om du läser det här ; tack så mycket för igår, Therese.

Idag har jag varit ledig så jag tog en sväng till stan på förmiddagen. Hemma igen så fortsatte jag med att plocka bort julsakerna så nu är det färdigt.
Lite senare kom Malin o Micke hit. Dom skulle fixa till extraljusen på bilen. Dom är hos Stig nu men snart så kommer dom hit så då ska vi ta en fika.
Åh... jag som ska försöka vara lite nyttig på veckorna iallafall men det går ju inte.
Försöker iallafall hålla igen på bullar o sånt när vi är själva hemma
Har iallafall varit ute på min promenad idag =)

2 kommentarer:

Magdalena sa...

Ja visst är det jobbigt att städa bort julen men å så skönt det är när det är klart.
Mina jullådor stor i hallen och väntar på att den starke av oss ska bära upp dem på vinden. Det lär bli jag i slutänden...
Ni får döpa om syjuntan till tjejkväll istället eftersom ni knappt syr. Vad sydde ni förut? Broderier, stickning eller vad?
Kram

Jessica sa...

Hej sussie..

Kul att du såg mitt inlägg :) jaa kanske kommer till jobbet i helgen då.. hoppas jag blir frisk bara. ska till min syster på lördagen eftersom hennes son fyller 1 år.. Men annars kommer jag nästa vecka :)

Kram