torsdag 8 januari 2009

Första jobbardagen

Tänk, nu är det slut på långledigheten. Men det känns faktiskt helt ok att börja jobba igen. Jag får nog mer gjort när jag jobbar. Det är lätt att bara slöa när man är hemma.


Idag klev jag upp tidigt (7.30) så nu när klockan är 10.15 så har jag hunnit baka matbröd och tvättat+ att jag även har hunnit sitta vid datorn ett tag. Tycker det är kul att baka matbröd men det blir tyvärr väldigt sällan. Det jag bakade idag är väldigt lättbakat o gott. Grahamstekakor, finns på baksidan av grahamsmjölspaketet (fast jag utesluter pomeransskal). Jag tycker att dom blir jättegoda.


Nähä , nu måste jag nog skynda mig. Ska in till stan en sväng för att hämta ut lite mer proviva-produkter från undersökningen som jag är med i. Sedan bär det av till jobbet för att göra ett kvällspass där.

2 kommentarer:

Jessica sa...

joo glömde skrigva att du får långa mina filmer om irene huss sen när jag kollat färdigt, om du vill?? kram

Magdalena sa...

va hurtig du är som hinner baka bröd och allt så tidigt på morgonen! Byrån var jättesnygg!