tisdag 20 januari 2009

Sushi =)

Jaha, ännu en jobbardag till ända. Jobbade i stan idag. Vi hade inte ätit sushi på länge så vi bestämde att vi skulle käka det till lunch. Åh!! Det är så gott!! Och det är ju så nyttigt oxå ;)
Det är ju ingenting jag äter hemma precis eftersom Tommy inte tycker om det så jag får passa på när jag jobbar i stan.

Usch, vilket jäkla väder det har varit idag. Blötsnö i mängder så jag var jätteblöt när jag satte mig på bussen på väg hem från jobbet.
Drog ner på promenaden till en halvtimme idag. Orkade inte vara ute längre i det trista vädret.
Hoppas på bättre väder i morgon så att jag kanske kan gå längre då istället. Men det skulle visst bli snö då oxå.

Nej, nu tror jag att jag ska dricka en kopp te och sätta mig i soffan resten av kvällen. Det är ju snart dax att gå och lägga sig så att jag orkar upp tidigt imorgon.

3 kommentarer:

Jessica sa...

Hej :)

Jag har dock aldrig ätit sushi.. emn skulle vilja lära mig det.. har alltid fått för mig att det är äckligt!! Men det kanske det inte är.. jag måste ju testa någon gång iaf :)

Mysigt med promenad, idag är det iallafall soligt så då kan man promenera.. ska snart ut :)

kram

Magdalena sa...

Har äntligen lärt mig gilla japansk mat men sushi har jag fortfarande svårt för. Antingen gillar man det eller inte så det var ju tur att du fick äta det.
Kram

NiCAS DESiGN sa...

Åh...va gott jag vill oxå!!

Kram kram kram