onsdag 28 januari 2009

Snart jobbdax

Jaha nu ska man snart iväg o jobba 16-21. Skönt att få sova länge och ta det lugnt på dagen. Har inte hunnit så mycket men vad gör det. Man måste inte alltid göra något.

I morse ringde de från kommunen och frågade om jag fortfarande var intresserad av att vara kontaktperson. För ca ett år sedan anmälde jag mig att jag kunde tänka mig att vara ledagare eller kontaktperson. Det var ju så länge sedan så jag hade nästan glömt bort det.
Jag tvekade eftersom jag jobbar ju ändå rätt så mycket. Men jag blev ändå lite nyfiken så jag gick med på att träffa handläggaren nästa vecka för att se om jag kan tänkas passa till uppdraget ( som det så fint heter) Om det går bra så ska han o jag träffa personen som jag ska jobba hos.
Då får man ju se om man vill ha det eller inte.

Har skickat efter lite filmer från CDON.COM. Dom har ju ofta så bra o billiga erbjudande så man kan inte låta bli. Den ena filmen (Jersey Girl) hade jag ju redan sett men den var ju så bra så jag måste bara köpa den =)
Gillar deckare som te x Irene Huss, Beck o Wallander men gillar även romantiska filmer.


Så nu blir det filmtajm =)

5 kommentarer:

Erika sa...

hallojj, den andra filmen du köpte... Höst någonting.. den är också jätte bra den har jag;)Trodde du sett den? Kram

Jessica sa...

Hej hej :)

Åh va kul med lite filmkväll, ska strax ha de med mig själv, för stefan åker på träning och sen så sover lilla alexander.. :)

åh du får berätta sen hur det gick med att träffa handläggaren..
Kram kram

Jessica sa...

Hej sussie

Nu har Ullis också skaffat blogg :)
ha fått hem glasdjävulen nu på posten, tänkte kolla på den ikväll, men när jobbar du nästa vecka??

Ullis blogg:

http://ullisochalice.blogspot.com/

Kram

Jessica sa...

:) jaaa visst är blomma fin :D hihi..
jaa hon har inte skrivit nått på bloggen än, men de kommer nog snart :) hihi..

OK, Då vet jag.. hihi.. ingen fara med filmerna, du får ha de så länge du vill :)

kram kram :)

Jessica sa...

föresten de va lite rea på dem där blommorna på platagen, dem såg fina ut också, något runt 250 kr tror jag vi betalade :)

kram