söndag 25 januari 2009

Helgen

Eftersom jag inte har bloggat på några dagar så får det bli en summering av tre dagar.
I fredags hjälpte vi Malin o Micke att flytta till deras nya lägenhet bara ett stenkast ifrån deras gamla lägenhet. Jag jobbade på dagen så jag hann inte vara med så mycket. Kom ganska lagom tills det var dax att äta mat (det blev hämtpizza Mums!!). Men det var många som hjälpte till så det gick bra ändå.

Lördag var jag ledig. Fixade här hemma med lite av varje. Skönt med en helledig dag så att man hinner göra något. På kvällen hade vi filmkväll. Kollade på två av Irene Huss filmerna som jag har lånat av Jessica. Dom är så bra!!

Nu när flytten är gjord så får bebisen komma när den vill. Och det kände den nog på sig.
På lördag kväll åkte de in på BB och kl 5 på söndag morgon så föddes lille Milian.
Kul med en kille eftersom det är så mycket tjejer i familjen ändå =)
Åh det ska bli så kul när vi kan åka och hälsa på. De skulle bli kvar tills imorgon, måndag.
Men dom är säkert trötta så vi kanske måste vänta någon dag till innan vi åker dit. Helst skulle man ju vilja åka dit nu. Har köpt presenter och slagit in i blått papper =) De bara ligger här o väntar.

Appropå ingenting så ska jag försöka bli bättre på att lägga in bilder på bloggen. Det ser ju mycket roligare ut då och kanske roligare att läsa oxå, eller?

2 kommentarer:

Magdalena sa...

Wow, vilken tajmning bebisen gjorde! Hälsa ett jättegrattis till dem från oss.
Ett kompispar till oss fick också barn idag, fast 3 veckor tidigt. Så mysigt när alla runt om en börjar få barn så man inte är själv.
Kram

Jessica sa...

Hej hej..

Jaa va kul att du kika på filmern, visst är de bra.. hihi.. :) Hoppas de blir flera irene huss filmer.. jag gillar wallander filmerna med.. jag är en riktig deckare..

Åh va kul.. nu har det äntligen fått sin bebis.. :)

Snart får ju sandra o viktor sin bebbe också, bara 9 veckor kvar :)

Kram kram :) vi ses och hörs!!