söndag 1 februari 2009

Dagarna som har flugit iväg

Jaha vart tog dom här 4 dagarna vägen???
Torsdag jobbade jag dubbla pass = 8.00-23.00 så då försvann den dagen i ett nafs.

Fredag jobbade jag bara till kl 15. Fick smita några minuter tidigare så att jag skulle hinna med 15-bussen. Det var himla snällt för jag hade lite att fixa med när jag kom hem.
Jayne och hennes familj +hennes mamma skulle komma hit o fika på kvällen så då ville jag ju fixa lite gott . Det blev blåbärspaj och sedan lite chips o popcorn till Lets dance.
Blev sent innan jag kom i säng men det gör ju inget när man har roligt=)

Lördag: Upp tidigt för att jobba på förmiddagen. Skyndade mig hem vid 12-tiden för att hinna städa, handla mat och fixa lite innan Ingemar o Lotta med familj skulle komma på middag. (För dom som inte vet så är Ingemar brorsa med min Tommy) Det var mysigt för det är inte så ofta de kommer över och äter mat (brukar oftast bara bli fika) Sedan blev det efterätten vid TV:n för då var det finalen på Körslaget. Fast jag tyckte ju att fel kör vann =(

Sön: Upp tidigt igen för att jobba till kl 12. Skynda mig hem även idag för Malin, Micke, Mille och
Erika skulle komma o hälsa på. Jayne(min kompis) hade lämnat en massa begagnade barnkläder när hon var här i fredags. Hon har 4 pojkar så det blev en hel del. Så det var kul att kolla igenom. Allt var ju så smått o gulligt.
Nu är det kväll o jag sitter här vid datorn. Ska nog försöka lägga mig tidigt så jag får sova igen lite. Börjar så klart tidigt imorgon oxå men jag längtar redan till onsdag för då får jag sova hur länge jag vill =)
Men jag klagar inte. Huvudsaken att man gör roliga saker. Och man är väl ung o stark.. Hahaha!

3 kommentarer:

Jessica sa...

OK :) vilka vann körslaget..?? jag glömde kika.. :(

Oj va du jobbar susie, nu får du ta och vila dig lite tycker jag nog allt :)

kram kram

Magdalena sa...

klart du är ung och stark! det är ju rätt skönt med jobb ändå så man håller dygnet åt rätt håll =)

Erika sa...

Va kul att dom kom och käkade hos er, det var inte vanligt...vet inte när jag träffade dom senast:S